onsdag 9 juli 2008

Kan inte komma på nån rubrik

....................


Idag vakna jag 0800, 0830 fick jag kontakt med DSV. Han sa att det är lite långsamt med körning så jag fick åka ner till Helsingborg, 7mil, för att koppla en trailer på Nordö. Svängde in på åkeriet och surra lite med dom. Tanka lite AD-blue på gården.

Åkte sen ner till Nordö och koppla. Ladda sen iväg norrut. Stannade på Glumslöv och åt på BurgerKing.



Kom in i Göteborg 1605.. Jag tror fenomenet kallas trafikstockning.. Tog en timme att komma typ 2mil.

Stannade i Lilla Edet och köpte kvällsmacka och frukost. När jag skulle vända på lastbilparkeringen så såg jag 2 Örnfrakt. For dit och surra lite. Det var Österlunds NH12 och en av ÖTTs Volvo. Dom skulle lasta bredlast ikväll. Kul att träffa öviksbor.

Vid 1820 kom jag fram till Trollhättan och här står jag nu. Ska lossa 0330..



Inga kommentarer: