tisdag 20 januari 2009

Bilder..

Här kommer lite bilder. Har inte haft nå internet i helgen så jag har inte kunnat uppdatera här förns nu. Sitter på Statoil i Vestby, stanna till här så man fick en stund vid datorn iaf. Är på väg ner till båten i Göteborg. Ska te Portugal den här gången. Ska köra tillsammans med *Jonas, han som var med te Grekland första gången. Ska försöka uppdatera bloggen med text på båten. Men här kommer lite bilder från svängen till Grekland. Lastade blomkål i "hålfoten" i Italien.
Ett berg i Österrike..
Rast i Österrike

Man kan tro att vi tillhör samma åkeri.. Kents bil var på sin första resa. En TGX 480


Vi svenskar ska inte klaga på att det saltas för mycke.. Mina trailerlådor är klarröd annars..



Gick en sväng på byn i Ancona,Italien




En kyrka.. i Ancona





Solnedgång över Adriatiska havet. Taget från båten innan avgång från Ancona






Grekisk trafik. Trevlig med palmer dock..







I Italien följde jag skyltarna dit jag skulle. Behöver jag nämna att här var det tydligen lastbilsförbud..








Dolomiterna. På väg upp mot Alperna och Österrike









En skidort i Österrike. Backen går 5m från vägen.









2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker om att läsa din Blogg..
blir glad varje gång du uppdaterar den

Anonym sa...

samma här , hittade din blogg för ett tag sen så kollar jag med jämna mellan rum vad du går igenom =) ska nämligen starta ett åkeri sanrt, så det som du går igenom kommer säkert hända mig nån dag =)