onsdag 18 februari 2009

Bilder från dom 2 senaste lassen

Har fått pikningar om att jag inte lägger ut bilder. (Ta åt dig MG). Så, här ser ni lite.


Kolla längst ner.. Undra om det var hit dom skicka Nicholson och Sandler..



Vägen ut till lastningen i Portugal. Inte rätt väg kan tilläggas


Inte en vanlig syn i Norrland.. Företaget ner mot Algarve.



Framför där man parkerade låg denna plats. Inte så pjåkigt




Bevis för att jag var där..


.............






Ni har hört talas om lutande tornet i Pisa.. Det här är lutande skogen i södra Frankrike..







Kolla högst upp på tavlan..


Som på travet.. Fast många fler hästar..
Snygg.. Står varje helg i Vestby,Norge. Snyggt när man lackar solskydden och kepsen. Ser taksänkt ut. Så ska jag ha på min R620.. *drömmer*




Tågsetet i Wörgl, Österrike


Dörren är öppen, kom in!


Om Andrea Gail är återuppstått så kanske hon är här nånstans.. Tagit pension i Italien..


Här blev vi alla homosexuell..


Om Andrea Gail sett det här så hade hon vänt.. Synd att inte vi gjorde det. Tomas blir sjösjuk..



I´m going down!


Framme i Isofyta, Grekland.

Harrys Truckstop, Aspropyrgos,Aten


Blir badsugen.. Om några månader kanske..

Utanför Bolzano,Italien. Enligt kartan över 3000m högt

Utanför lastning nr 2.


Tysken.. Norskt åkeri

På väg upp mot Brennerpasset


Åt pizza i Göteborg. Höll på att vika mig av skratt när jag såg det här..

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅååååh! Vet du, du är riktigt duktig på att fota! Det blir så himla levande när du skriver under också. Alltså det är ju verkligen vår där nere. Och vi har -20 grader!

Tack så jättemycket för att du lade upp bilder.

Mera mera!!!

Anonym sa...

coola bilder, men långa reser fan vilken tålamod man har som chaffis igentligen . jag åkte till umeå från örebro och höll på att dö av rastlöshet... men men .. kolla gärna min blogg ska börja skriva lite som dig och om jag kan lägga in lite bildet oxå. men jag har inte så fina reser som du =)

salas.blogg.se

Anonym sa...

ska länka till din blogg oxå btw

salas.blogg.se

Anonym sa...

hehe

http://lastbilar.blogspot.com/