måndag 8 december 2008

Å dra åt skogen..

Sitter på Storebaug rastplats nedanför Oslo och har en 45minuters. Då ringer chefen och säger att DSV inte har mer gods åt mej denna vecka så jag ska te Spanien eller Portugal redan på torsdag.. Hej Nervositeten, trevligt att träffas..

Så jag ska ner till DSV i Jönköping i kväll och lossa nästan hela trailern som jag har fyllt upp på 5 ställen idag. Jag ska åka ut imorrn och lossa 7 pall på Anza i Bankeryd och en 3,2 ton tung pall till Ulricehamn. Sen ska jag upp te Motala och lämna trailern och fixa lite med bilen.
Sen ner till Jönköping och ta en veckovila. Så på onsdag kväll åker jag te Göteborg och hämtar den nya trailern och åker upp te Oslo för att lasta saltad torsk till antingen Spanien eller Portugal. Daniel ska också lasta då, så förhoppningsvis så får vi te samma ställe.
Så på veckovilan har man fullt upp att fixa med allt. Jag kommer ju inte komma te Jönköping nå mycke framöver. Förmodligen inte förns te sommarn.

Inga kommentarer: